Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

HOT GAMES BY … Ψυχάρης

Κύριε Σταύρο καλημέρα. Ένα χειμωνιάτικο βράδυ πολύ αργά θα ήταν 3 το πρωί πριν αρκετά χρόνια, διέσχιζα πολύ γρήγορα την ορεινή Κορινθία. Τετρακίνηση με μεγάλη ροπή από χαμηλά “μεταμορφώθηκα” σε Ari Vatanen εκείνης της εποχής (ήταν μοναδική) του Rally Acropolis.  Ακίνδυνο φρέσκο χιονάκι στα άκρα του δρόμου με «ελεγχόμενο» πάγο. Γραμμές, γκάζια χωρίς άγαρμπες τιμονιές, ρούφαγα σβέλτα τα χιλιόμετρα. Γρήγορες μπούκες χαμηλά πριν ανηφορήσω τα βουνά, με την αδρεναλίνη χαμηλά. Θα μου χρειαζόταν για τα στροφυλίκια, τις φουρκέτες και την ομίχλη. Είχα περάσει το Φενεό αν θυμάμαι καλά και στην ανάβαση είχα «ζεσταθεί» για τα καλά. Τα λάστιχα είχαν θερμοκρασία πρόσφυσης, ο παγωμένος αέρας «τούρμπιζε» το κινητηράκι άψογα και το άρωμα της συνοδηγού  έσπρωχνε όλο και πιο γρήγορα το μυαλό μου στη καρό σημαία! (Ξανθιά 1.80, χωρίς τακούνι με πράσινα μάτια ! Σταύρο μου. Τώρα αν σου πω ότι έκανα ρεπορτάζ εκείνο το βράδυ θα με διαολοστείλεις το ξέρω). Βγαίνοντας λοιπόν από μια αριστερή φουρκέτα με όσα μπορούσα ακολουθεί παρατεταμένη αριστερή που κορυφώνει σε ανοιχτή σχετικά πάλι αριστερή φουρκέτα. Σκαστή δευτέρα με τρίτη για να το «γυρίσω» με μούρη «αλά πισοκούνα».  Εκεί αρχηγάρα μου με περίμενε μια μεγάλη έκπληξη. Η μάνα και η κόρη. Η αλεπού και το αλεπουδάκι.

Φρένα με ταμπούνια. Η γριά αλεπού φεύγει με «μούρες» αριστερά και χώνεται για να ανηφορίσει στα πανύψηλα δέντρα και το αλεπουδάκι φεύγει δεξιά. Έλα όμως που δεξιά έχει χαράδρα. Σάστισε. Πελάγωσε. Γυρνά μας κοιτάζει και μένει ακούνητη. 

Τα ματάκια της γυαλίζουν, κατεβάζω στην μεσαία σκάλα τα φώτα και το οπτικό νεύρο μεταφέρει στο εγκέφαλο την εικόνα της φουντωτής ουράς με χρώματα που δεν περιγράφονται. Είναι το μόνο κομμάτι από την μαρμαρωμένη αλεπουδίτσα που πιστοποιεί ότι δεν είναι βαλσαμωμένη. Ο χρόνος είναι μαζί της και τρέχει προς τη μεριά που την έκανε η γριά αλεπού.


Έτσι λοιπόν Σταύρο μου αναρωτιέμαι πως πρόεκυψε στο ρεπορτάζ του «Βήματος» με τίτλο «Ελέγχο στην ΕΥΠ ζητάει ο διοικητής της από την ΑΔΑΕ» ότι η επιστολή του διοικητή της ΕΥΠ Δραβίλλα, προς τον πρόεδρο της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών έχει ημερομηνία αποστολής 11 Οκτωβρίου. Στη επίσημη ανακοίνωση δεν αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο. 

Επειδή λοιπόν εσύ μιλάς με το ταχυδρόμο θα ρωτήσω και εγώ να δω την σφραγίδα του ταχυδρομείου. Παρότι ξέρω θα περιμένω να δω την εξέλιξη του ρεπορτάζ σου και θα επανέρθω. Τα σέβη μου και την πολύ καλημέρα μου κ. Σταύρο... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: