Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

VAGELIS: THE ENERGY BOOST RUNNING …

Καλημέρα Vagelis. Κοίτα πως τα φέρνει η ζωή. Βγήκε η Αdidas και ισχυρίζεται ότι θα φέρει επανάσταση η "ενεργειακή ώθηση" που λανσάρει στο νέο της προϊόν. Την ίδια χρονική στιγμή ανακοινώνει η Βιοχάλκο ότι πετάει σε άλλη γη σε άλλα μέρη.
 Τι θείο δώρο είναι αυτό; Ρε μπαγάσα έχεις το κοκαλάκι της νυχτερίδας! 
Να σου πω την αλήθεια αρχές καλοκαιριού φίλος από τα βόρεια προάστια μου έδειξε letter, ξέρεις αυτά τα confindential που έδινε τιμή στόχο για το χαρτί 8 ευρώ. Έχει μια μικρή θέση με έναν θεσμικό του εξωτερικού και τον ενημέρωσαν, όπως κάνουν με τους καλούς πελάτες. Ήπιαμε ένα καφέ κοντά στη γειτονιά σου (μου είπαν ότι πας και εσύ εκεί). Με ρώτησε ποια η γνώμη μου δείχνοντας μου το letter. Του είπα ότι μάλλον είναι
παπαγαλιά. Οχτώ ευρώ; Δεν βγαίνεις σιγά σιγά short.

 Ε λοιπόν χτες μου τηλ και άρχισε να μου τα χώνει. Τι να κάνω ο έρμος. Με το δίκιο του μετά το θείο δώρο της αποχώρησης Στασινόπουλου.

Vagelis γύρισα και εγώ σε long. Πριν ενεργοποιηθεί το  energy boost running στο ταμπλό, άσε να μαζέψουμε κανά χαρτί ε; 

Μόνο όταν πας 8 ευρουδάκια ενημερώσαμε μας να χώσουμε ή να κρατηθούμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: