Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΑ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ...

Σταύρο μου, τα αμαρτωλά  μάτια σου, έριξαν χαμηλά τη ματιά σου. Πολύ χαμηλά.  Χάθηκαν. Σαν να έπαθες υπογλυκαιμικό σοκ. Θόλωσαν. «Έσβησαν» με μιας το μυαλό σου. 

Έπεσες λες θύμα. Το δημοσιογραφικό καθήκον σου και στο όνομα της προάσπισης της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, θεώρησες υποχρέωση να αναδείξεις στοιχεία.  Ποια στοιχεία Σταύρο μου; Μήπως ζεις τη μεγάλη σου πλάνη και δεν το έχεις καταλάβει; Θα επανέρθω εγώ ο μικρός lobbystas. Κοίτα να δεις όμως πως τα φέρνει η πουτ@ν@ η ζωή. Μεταξύ πολλών φίλων σου βρίσκονται και εκλεκτοί νευροχειρουργοί. Τους έχεις ακούσει που λένε πρόσεχε μην χτυπήσεις νεύρο. Αν το «αγγίξεις» πάει, έφυγε. Τον αφήνεις ανάπηρο στη καλύτερη, φυτό στη χειρότερη.


 Ένα ρεπορτάζ μου λοιπόν, το οποίο έχεις διαβάσει (αν σου πω τον insider θα μουντζώνεσε επί μήνες) «άγγιξε» νεύρο. Ευτυχώς δεν ήταν τεντωμένο! (Ήξερα που θα σταματήσω !!!). Εγώ λοιπόν ο μικρός lobbystas έβγαλα το «λαβράκι». Εσύ Σταύρο μου τώρα στα γεράματα στο όνομα του εγωισμού σου, χαμήλωσες την αετίσια σου ματιά;

 Περιμένοντας  να δω στη «μαρκέτα» όπως λέει ο αδελφούλης, τα τεκτενομένα, θα επανέρθω όπως σου προείπα.

 Μέχρι τότε καλή δύναμη … Σταύρο μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: