Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

ΘΑΝΑΣΗ ( ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ MERIT ΧΑΕΠΕΥ) ΠΑΡΕ ΜΕ ΣΤΟ ΤΗΛ. ΈΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΥΡΩΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ. ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΠΑΚΕΤΑΚΙ ΣΤΑ 2,93;

Η εισηγμένη «Ευρωσύμβουλοι Ανώνυμη Εταιρία Συμβούλων Ανάπτυξης και Τεχνολογίας» σε εκπλήρωση των υποχρεώσεων της για ενημέρωση του επενδυτικού κοινού και των εποπτικών Αρχών, ανακοινώνει ότι σε συνέχεια αποφάσεων της Τακτικής Γ.Σ. της 25.5.2010 και του Διοικητικού της Συμβουλίου της 1.8.2013 και στα πλαίσια της επιχειρηματικής στρατηγικής της εταιρίας προέβη την 2.8.2013 στην πώληση 133.000 ιδίων κοινών ονομαστικών μετοχών, στην τιμή των 2,93 Ευρώ ανά μετοχή με αγοραστή θεσμικό επενδυτή, μέσω του μέλους του Χ.Α. «MERIT X.Α.Ε.Π.Ε.Υ.».


Ωραία επιχειρηματική στρατηγική. Αλλά πιο ωραίος είναι ο θεσμικός επενδυτής που πλήρωσε 2,93/μετοχή. Τα υψηλά 52 εβδομάδων 2,8. Χθεσινό κλείσιμο στο ταμπλό 2,120 (-19,70%) με 266.500 τεμάχια και με ανεκτέλεστο στο πλαφόν 15.153 τεμάχια. Το χαρτί άνοιξε και έκλεισε στο limit down

Θανάση επειδή έχω πολλά χαρτιά δεν μου dealαρης με τον γίγαντα θεσμικό να μου τα πάρει και εμένα στο 2,93; 

Φαντάζομαι ότι έχει δει τον ισολογισμό της εταιρίας ε;

       

Δεν υπάρχουν σχόλια: