Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΓΚΙΚΑ...Γ@μώ το μου.

Tου “Αλιέως”
          Διαβάσα στις typologies, ότι το υπουργείο Οικονομικών και ο Γκίκας Μάναλης προκήρυξαν εκ νέου, τις θέσεις για τους διευθυντές παραγωγής, χθες και η ημερομηνία λήγει σήμερα http://www.minpress.gr/minpress/2781nerit.pdf Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;

           Αυτό διάβασα ρε Γκίκα και γ@μώ το μου, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω όχι το πως μπλέχτηκες (εντάξει μεγάλα παιδιά είμαστε)  αλλά πως ολισθαίνεις σε έναν κατήφορο, που δεν σου αξίζει.

Από το κακό στο χειρότερο και γ@μώ το μου, επειδή μικρό χωριό είναι η μαρκέτα και τυχαίνει να γνωριζόμαστε χρόνια, που στο καλό έχεις μπλεχτεί και τι στο διάβολο είναι αυτές οι μ@λ@κίες που όλο και φορτώνεσαι.

    Σε είχαμε  για σπαθάτο άτομο ρε Γκίκα, γ@μώ το μου. Και δεν γουστάρω μες τα σκ@τ@ που έχεις χωθεί.


    Δεν το γουστάρω καθόλου, γ@μώ το μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: