Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

ΓΙΑΝΝΗ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ !!!


Το τελευταίο διάστημα είμαι σε μεγάλη ένταση με τη δικιά μου. Νεύρα καυγάδες και πάει λέγοντας. Πηγαίνοντας στο μπάνιο να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου βλέπω τον εαυτό μου στο καθρέφτη με αγριεμένα χαρακτηριστικά, κοκκινισμένος από τη πίεση. Κάνω μπαμ από μακριά ότι είμαι πολύ φορτισμένος και εκνευρισμένος.

Αναρωτιέμαι πως τα καταφέρνεις κύριε Γιάννη και είσαι τόσο φορτισμένος (σε σημείο που λες ότι θα τα τσακίσεις – έτσι και εγώ θέλω να τσακίσω τη δικιά μου!) αλλά το πρόσωπο σου δεν φανερώνει κανένα χαρακτηριστικό ότι είσαι φορτισμένος! Είσαι τόσο εκνευρισμένος που η φωνή σου είναι τρεμάμενη αλλά το πρόσωπο σου γαλήνιο. Ούτε καν να αναψοκοκκινίσεις !

Γιάννη πες μας τι πίνεις να πιούμε και εμείς. Είναι βότανο, είναι μαντζούνι, είναι ελιξίριο, είναι εδικό

 
φάρμακο, πες μου σε παρακαλώ γιατί το έχω και εγώ μεγάλη ανάγκη. Η δικια μου θα με διώξει. Τουλάχιστον να γίνομαι τούρκος αλλά να μην το βλέπει στο πρόσωπο μου αλλά ας το ακούει από τη τρεμάμενη φωνή μου. Όπως εσύ στο Video ...       

    

Δεν υπάρχουν σχόλια: