Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ...


Τον Φεβρουάριο  σου έλεγα «ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΕΡΑ ΤΟ 1,80 ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ...». Σήμερα  Βαγγέλη μου στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης είπες: «Το 2012 θα είναι χρονιά που «θα κλάψουν μανούλες» στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Δε θέλουμε να είμαστε εμείς, γι' αυτό ο όμιλος Μυτιληναίου θα κινηθεί όσο γίνεται πιο συντηρητικά προκειμένου να αντιμετωπίσει την κατάσταση». Μάλιστα αποκάλυψες ότι υφίσταται πιέσεις  από θεσμικούς επενδυτές, αναλυτές αλλά και από τα στελέχη της εταιρείας, να αλλάξει έδρα. Ωστόσο,  είπες, ο όμιλος και η Μέτκα γεννήθηκαν και ανδρώθηκαν στην Ελλάδα και θα διατηρήσουν την έδρα τους, μέχρι νεωτέρας. Αφήσες έτσι να εννοηθεί ότι η παραμονή της έδρας της εταιρείας στην Ελλάδα θα εξαρτηθεί από την ομαλοποπίηση της κατάστασης στο εσωτερικό της χώρας.

Τι σοι πιέσεις δέχεσαι Βαγγέλη μου; Αν θυμάμαι καλά τον Οκτώβριο είχα γράψει για το μεγάλο μυστικό σου (Ο Λαλίστατος Βαγγέλης).

Ωστόσο εγώ κύριε Βαγγέλη
σε εκτιμώ και σε σέβομαι και ας λες εσύ δεξιά και αριστερά διάφορα. Άλλωστε στο ταμπλό σήμερα το χαρτί έγραψε 1,93 και όλοι έτρεξαν να σορτάρουν. Εγώ σήμερα έκλεισα τα συμβόλαια που είχα ανοίξει πάνω από τα 3 ευρώ, τότε που σου έλεγα για το 1,80. Για να δεις ότι είμαι φίλος και όχι σορτάκιας!

Υ.Γ. Μην φανταστείς ότι είχα πάρει πολλά συμβόλαια. Φτωχαδάκι είμαι …
   

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

απιστευτη καταληξη. έπεσες μέσα. έχεις δεί καλό όνειρο.