Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΑΝΔΡΕΑ;

Ανδρέα έχω μια απορία. Τα 3.000.000 χαρτιά που ανακοίνωσες ότι αγόρασες της τελευταίες μέρες τα απέκτησες:

Με προσωπικά σου χρήματα;

Με δάνειο από την Marfin;

Με margin;

Αν είναι δικά σου λεφτά είμαι σίγουρος ότι καλύπτονται από τη φορολογική σου δήλωση

Αν είναι με δάνειο από τη Marfin είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει αντίστοιχη κάλυψη

Αν είναι με Margin είμαι σίγουρος ότι καλύπτονται με τους όρους του συμβολαίου. 

Πάντως εγώ περιμένω  με μεγάλη αγωνία να υλοποιηθεί στο ταμπλό η απόφαση για reverse split της MIG. Δύσκολες οι εποχές και η αναπροσαρμογή της τιμής στο ταμπλό μετά το reverse split θα δώσει την ευκαιρία για κέρδη στο short. Δεν συμφωνείς Ανδρέα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: