Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ DONSKOY TABAK ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΚΑΠ

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

GAMAL ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ;


Ενθουσιασμός μεγάλος χτες . Κλειδώματα απ τη M.I.G, χαρτιά στο πλαφόν και χαμόγελα στις χρηματιστηριακές.  Η U.B.S το έγραψε. Η holding του Ανδρέα θα πάει 7,2 ευρώ ! Ο φίλος μου ο Μάκης απαντούσε στο τηλέφωνο και έλεγε σ όλους ότι λεφτά της οικογενείας Μουμπάρακ αγοράσουν τα πάντα και θα βγάλουμε τα σπασμένα. Το γράψε ο φίλος μου ο Lobbystas τους έλεγε στο κινητό. Το βράδυ ο φίλος μου ο Δημήτρης μου έλεγε ότι το μαγαζί έχει πάρει τα πάνω του, έκανε τα χαμηλά του και μην το δεις στις 2600!! Μπερδεύτηκα. Άσε που όλοι μέρα τα παπαγαλάκια έλεγαν διάφορες παπάρες. Λέω λοιπόν ξεκινώντας από τη U.B.S. Ο ένας εκ των δυο γιών του Μουμπαρακ ο Gamal έχει με το πατέρα του μυστικό λογαριασμό στην U.B.S και στη Credit Suisse στην Ελβετία γιατί έχουν και αλλού, όπως μετέδωσε το A.B.C και άλλα διεθνή δίκτυα. Πρώτο καμπανάκι. Κοιτάζω και βλέπω ότι σήμερα μπαίνουν τα νέα χαρτιά της Πειραιώς από την αύξηση. Ρε συ τόσο γρήγορα; Ρεκόρ, μπράβο στα παιδιά. Πόσα; Πάνω από 800 εκατομμύρια χαρτιά. Ε ρε μάνα μου. Ταυτόχρονα ανακοινώνει  ομολογιακό  1,25 δις. Δεύτερο καμπανάκι Τα βάζω πάλι κάτω και λέω. Τόσα δις έχει φυγαδεύσει η οικογένεια. Αν μπήκε και στην αύξηση της Πειραιώς και της Marfin και όχι μόνο, δεν είναι κακό ε; Αν δεν έφτιαχνε κλίμα η U.B.S. ποιος θα το έφτιαχνε. Ο Λεωτσάκος;  Εγώ πάντως συνεχίζω να λέω ότι θα αγοράσω Σάλλα και Βγενόπουλο όταν οι τράπεζες τους πάνε στα 50σεντς όπου θα γίνει και το deal. Λέτε να μην μου κάνει το χατίρι η αγορά και να με στενοχωρήσει; Εσείς τι λέτε;
Υ.γ. Θωμά, ρε συ εκείνη τη μεγάλη θέση που είχες στον Πετζετάκη, φτάνουν τα χαρτιά να φτιάξεις ταπετσαρία στο σαλόνι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: